Prima pagină > Uncategorized > E adevaRAP, să mor de nu!

E adevaRAP, să mor de nu!

Recent, câţiva dintre băieţii veseli de pe http://www.battle.friendhood.net au format grupul DNA (După Noi Apocalipsa) .

Familia DNA este formată din Avangarda (Baruh, Boka şi Eyekon),  Becks, Rey, SQN(Chris, Jager, PDX), Zetu şi ultimul dar nu cel din urmă, Sifu DexStaR.

Nu o să mint spunând că am auzit de toţi sau că sunt la curent cu ultimele piese, dar oamenii fac treabă bună, rap oldschool, nu măgării „pă trend”. Unii s-ar putea să îi cunoască de pe compilaţiile Battle Friendhood, volumul I şi II, aveţi mai jos teaser la fiecare volum, să vă crească pofta de ascultare.

,,Aducem şcoala veche din nou la modă.”

Cei care vor să afle mai multe pot intra pe site-ul lor, http://www.adevarap.com dând click pe motto-ul de mai sus.

Nu intru în alte detalii, intraţi şi minunaţi-vă. Eu mi-am făcut datoria, aştept părerile voastre.

Pace.

  1. decembrie 25, 2011 la 11:29 am

    AdevaRAT, e AdevaRAP!!!

  2. decembrie 25, 2011 la 1:02 pm

    Big UP !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu